wtorek, 23 sierpnia 2016

RECENZJA podkładu Make Up For Ever Ultra HD



Cześć!

Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami moją opinią na temat podkładu z wyższej półki. Nie będę ukrywać bo jest to podkład bardzo drogi. Bo kosztuje w cenie regularnej aż 205,00 zł. 

Według producenta podkład Ultra HD  został stworzony jako odpowiedź na potrzeby filmowej i telewizyjnej technologii HD. Formuła jest niewidoczna w kamerach 4K. Łączy w sobie nienaganne krycie i teksturę "drugiej skóry", rozprowadza światło i wyrównuje koloryt dając naturalny efekt.

Unikalny kompleks 4K sprawia, że makijaż jest niewidoczny, naturalny i komfortowy. 

Płynna formuła o średnim poziomie krycia łatwo wtapia się w skórę, aby ukryć niedoskonałości i wyrównać teksturę skóry.

Odpowiedni do każdego rodzaju skóry. 

Koleżanka namówiła mnie na zakup tego podkładu. Miała już za sobą 3 opakowania i była nim zachwycona. Mówiła, że nie ma lepszego. Z tym, że używała tej poprzedniej wersji HD. 

Zacznę od tego, że ogromnym plusem jest duży wybór kolorów. Na stronie Sehopra.pl jest aż 21 odcieni. Jest dużo jasnych odcieni co na pewno spodoba się osobom z jasną karnacją.  Ja zdecydowałam się na kolor Y245 - sable clair. 

Podkład bardzo łatwo się nakłada i pędzlem i gąbeczką. Jest trochę rzadki, delikatnie spływa z dłoni. Krycie tego podkładu oceniam na średnie, nie radzi sobie z większymi "koleżkami" oraz z popękanymi naczynkami. Ale producent nie obiecuje pełnego krycia więc ok. Aby pokryć całą twarz potrzebne są 2 pompki. Przy trzech efekt nie jest już tak naturalny...  
Podkład po nałożeniu delikatnie się lepi i efekt ten znika dopiero po przypudrowaniu (tak jakby nie zastygał). Utrzymuje się długo bo nawet 9 godzin, nie trzeba nawet specjalnie go przypudrować. (przypominam mam cerę mieszaną w stronę tłustej)

Nie zbiera się w załamaniach, delikatnie się ściera dlatego staram się nie dotykać twarzy :P).

Ale w kamerze i aparacie wygląda fenomenalnie. Tak naturalnie i świeżo! 

Jednak mimo tego wszystkiego nie kupiłabym go ponownie. Jak dla mnie cena jest zbyt wysoka w porównaniu do tego co robi. Kupując podkład za 200 zł liczę na efekt wow. Zwłaszcza tak profesjonalnej firmy jak Make Up For Ever... Bo marka jest genialna, uwielbiam ich produkty. Podkład też jest bardzo dobry ale nie za tą cenę. 






A Wy jak myślicie? Warto kupować takie drogie podkłady? Czy może macie w swojej kosmetyczce jakiś drogeryjny podkład który bije na głowę wszystkie inne?

9 komentarzy:

  1. Świetny podkład :)
    Ale ta cena...

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na razie radzę sobie z kremami BB, chociaż mam czasem tak beznadziejne wypryski i cienie pod oczami, że zastanawiam się nad zakupem Makeup Forever Full Cover, ale na razie radzę sobie ze zwykłymi drogeryjnymi produktami. Raczej 200 zł to bym za niezaufany produkt nie dała, więc dopóki nie zarabiam sama, szaleć nie będę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tygodniu używam podkładów drogeryjnych znacznie tańszych. Drogie produkty kupuje z myślą o większych wyjściach gdzie właśnie tak jak ty muszę jakieś większe wypryski zakryć. :)

      Usuń
  3. Z drogich podkładów mam Estee Lauder Double Wear, który jest mocno kryjący i dałam za niego w promocji 130 zł. Jestem z niego zadowolona, więc ponownie dałabym tyle za niego, ale za Make Up Forever jak sama mówisz słabo kryje- nie dałabym 205 zł;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jest wydajny? Bo ja już kilkakrotnie zabierałam się za zakup tego podkładu i na końcu zawsze wybierałam coś innego. Boję się, że będzie zbyt ciężki...

      Usuń
  4. Rzeczywiście za taką cenę podkład powinien zakrywac wszelkie niedoskonałości miec świetny skład i trzymać się cały dzień ;) chyba nie wydalabym tylu pieniędzy na ten podkład ;/ pozdrawiam https://velas-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam że można znaleźć lepsze podkłady i to w tańszej cenie ;)
    Ale niektóre ich produkty bardzo lubię ;)
    Obserwuje ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba mam ten sam podkład :) Jest całkiem niezły.

    blog minimalissmo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :*
Zapraszam do obserwowania :)