niedziela, 13 marca 2016

Too Faced Natural Matte


Zakręcony tydzień, który na szczęście już się kończy. Chociaż następne tygodnie mogą się okazać jeszcze gorsze. Ciągłe załatwianie, mnóstwo pytań, które kończyły się brakiem odpowiedzi. Nerwy…

Razem z moim ukochanym jesteśmy razem 6 lat. Po podjęciu decyzji o ślubie zdecydowaliśmy się na zakup działki i budowę naszego wymarzonego domu!

W tej chwili znaleźliśmy działkę, która nam odpowiada. Ale jak zwykle jest jakieś ale. No i cały tydzień spędziliśmy przy mapkach, kombinowaniu z dojazdem na działkę który jest utrudniony no i wiele innych spraw. Nie powinnam się „napalać” ale inaczej nie umiem. 
Już szukam projektu domu :)

W każdym razie na tą chwilę nic nie wiadomo…

Dziś przygotowałam dla Was recenzję paletki mojej ulubionej marki Too Faced. Jest to paleta Natural Matte.

Paleta zawiera 9 matowych cieni. Zamknięte są w pięknie zdobioną kasetkę z magnesem. W środku znajduje się malutkie lusterko i instrukcja jak wykonać makijaż oczu. Kolorystyka tych cieni jest tak uniwersalna, że będzie pasować każdemu. Można nią stworzyć makijaż dzienny jak i zadziorne smoky eye.

Cienie są bardzo dobrze napigmentowane, nie osypują się i ładnie się ze sobą blendują. Bardzo fajne w tej paletce jest to, że cienie jasne ją większe bo to właśnie te lądują na całej powiece przy makijażu dziennym.


Jest to w tej chwili mój numer jeden, używam jej codziennie od grudnia :)





Opinie są różne. Dla mnie ta paleta jest idealna. Wszystkie cienie przypadły mi do gustu a najbardziej odcień Honey Butter. Jeżeli lubicie matowe cienie i takie kolory to jest to paletka dla Was. 

Ja uważam, że cienie są bardzo dobrej jakości. Polecam!

17 komentarzy:

  1. Piękna ta paletka :)
    www.blackarrotmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kolorki :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo interesująco. Super kolory.
    http://sweetchilisweet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletka wygląda naprawdę fajnie!
    Powodzenia z wymarzonym domkiem! :)

    immhfashionblog.pl(klik) | Pierwszy lookbook na yt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory wyglądają rewelacyjnie, chyba sama sobie kupię tą paletkę! :)

    Zapraszam do siebie! Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie!
    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie są świetne napigmentowane, jest to moja najlepsza paletka.

      Usuń
  6. Super praktyczne! Makijaż na każdą okazję! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio szukam idealnych matowych cieni, czas zakupić te! :)
    Obserwuję :)
    www.szymcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląd paletki zdecydowanie na plus, przyciągający nawet bez otwierania jej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę kupić;)
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie!
    http://pelnapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuje :)
    Zapraszam do mnie!
    http://mamapoczatkujaca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba zacznę oszczędzać na tę paletę, bardzo mnie nią zaintrygowałaś :)
    co powiesz na wspólną obserwację? ja już obserwuje

    janoslights.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :*
Zapraszam do obserwowania :)