środa, 1 czerwca 2016

Ulubieńcy maja :*


Hej,

maj już minął. Nie wiem nawet kiedy to się stało! Przede mną ciężki czerwiec. Panieński, purtelam, wesele i impreza firmowa! Wszystkie weekendy czerwca zajęte. Już się boję :) 

Ale postanowiłam, że jak to przystało na blogerkę (mogę się tak nazwać? :P) będę dodawała posty o tematyce ulubieńców czyli kosmetyki, które w danym miesiącu używałam najczęściej, które były i są moimi faworytami.
Może nie będzie tego dużo ale będą to naj naj ulubieńcy :)

Zacznę od produktu, który jest moim zdecydowanym faworytem jeżeli chodzi o ulubieńców.

Bioliq, Intensywne serum rewitalizujące. Zawiera ono ekstrakty z korzenia tarczycy bajkalskiej i z kawioru, dzięki czemu serum intensywnie stymuluje rewitalizację skóry: aktywnie regeneruje, nawilża i odżywia, co znacząco poprawia jej wygląd i kondycję. Hamuje starzenie komórek skóry na drodze enzymatycznej, oddziałuje na metabolizm preadipocytów i adipocytów, co widocznie wpływa na kontur twarzy. Dodatkowo wyrównuje koloryt skóry, rozjaśniając przebarwienia i niewielkie plamki.



Zauważyłam, że po 2 tygodniach stosowania moje czerwone plamki na policzkach zaczęły znikać, podobnie jak ciemne plamki po nieprzyjacielach na czole. Ładnie wyrównał koloryt skóry. Oczywiście nie poradził sobie z popękanymi naczynkami ale z tym musiałabym się udać do jakiegoś dobrego gabinetu kosmetycznego. 
Jest bardzo przyjemny, fajnie nawilża ale nie przetłuszcza, szybko się wchłania, nadaje się pod makijaż a aplikacja jest bardzo łatwa. Stosuję go rano i wieczorem na oczyszczoną twarz. Cena od 20 do 30 zł.

Kolejnym ulubieńcem jest tusz do rzęs z Avonu SuperExtend Winged Out. Pięknie wydłuża i podkręca rzęsy bez sklejania i bez grudek. Używam go praktycznie codziennie. Mój hit! Cena 36 zł. a ja jak już wspomniałam w poprzednich postach zapłaciłam za niego około 10 zł!



Zakochałam się w matowej pomadce z NYXa Soft Matte Lip Cream. Mam ją w odcieniu Abu dhabi. Piękny nudziak wpadający w brąz. Trzyma się u mnie na ustach do 5 godzin i wcale nie przesusza ust. Cena ok. 30 zł. 
Dodam, że jest to odpowiednik Kylie Jenner Matte Liquid Lipstick w kolorze DOLCE K. :) Niestety już mi się kończy dlatego swatch takiej kiepskiej jakości :(



Kolejnym ulubieńcem jest eyeliner Loreal Super Liner Perfect Slim w kolorze czarnym. Aplikator pozwala na zrobienie idealnej kreski, dozuje odpowiednią ilość produktu, pigmentacja jest bardzo dobra. Kreska wychodzi idealna. Cena około 25 zł.



Hitem u mnie jest pomada do brwi marki Freedom Makeup w odcieniu Taupe. Ślicznie podkreśla kształt brwi, bardzo łatwo się z nią pracuje i do tego długo się utrzymuje. Nie miałam innych pomad ale w porównaniu z cieniami do brwi to ta pomada bije je na głowę! Nie używam już żadnych innych produktów do brwi! Cena ok. 25 zł. 



A Wy miałyście któryś z tych produktów? Jak się u Was spisują?

30 komentarzy:

  1. Kojarzę Twoich ulubieńców, ale nigdy ich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki do ust z nyx są takie świetne..^^ :) uwielbiam
    pozdrawiam :*
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je uwielbiam i już myślę jaki następny kolor tej pomadki kupić :)

      Usuń
  3. Ciekawa jestem tej pomady, koniecznie pokaż jak prezentuje się na brwiach,
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o dodaniu jakiegoś makijażu + stylizacji i tam na pewno użyję tej pomady :)

      Usuń
  4. Świetny post
    Ładne zdjęcia
    Ekstra ulubieńcy
    Obserwuje
    Bardzo serdecznie zapraszam do mnie oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę ciekawi ulubieńcy! Koniecznie muszę wypróbować ten tusz do rzęs ^^
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę bardzo dobry, moje koleżanki z pracy mi go poleciły i jestem zadowolona :)

      Usuń
  6. to serum bioliq wydaje sie byc całkiem niezłe, musze je koniecznie wyprobowac, skoro mówisz ze działa :)

    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam inne produkty z Bioliq które mi nie służyły ale to serum jest genialne :)

      Usuń
  7. muszę wypróbować en eyeliner z loreala gdyż cały czas szukam swojego idealnego ;)
    a matowe pomadki z NYXa uwielbiam <3 pozdrawiam ciepło i obserwuje!

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio mam fazę na wszelkie możliwe błyszczyki, więc Twoją propozycję chętnie przeanalizuję :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam o tych kosmetykach.
    Też mam Super Liner L'OREAL, ale nie umiem malować kreski. Kupiłam go właśnie po to, aby się jej nauczyć, jednak ciągle mi coś nie wychodzi, eyeliner się kończy, a ja nadal nie umiem malować kreski! Dobrze, że kupiłam go w promocji, przynajmniej nie mam czego żałować. ;)
    Z koleżankami szukałyśmy w Rossmannie zamienników Kylie Jenner Lip Kit, ale niestety - promocje zrobiły swoje i już ich nie ma. Chyba będę musiała zamówić je przez internet.
    _______________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie akurat się sprawdził :-) Ja uczyłam się robić kreski eyelinerem w żelu i tak było dla mnie najłatwiej.
      A z tymi zamiennikami to najlepiej poczekać aż "szał" minie :-)

      Usuń
  10. Słyszałam właśnie o freedom dużo. Może zakupię i zacznę używać po moim cieniu :). Super post! ♥

    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta pomadka wydaje się super, ciekawi ulubieńcy!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie dopiero zaczynam:)
    może obserwujemy?
    hqnss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetni ulubieńcy ,niektóre używałam
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham takie rzeczy :)
    Używałam tylko tuszu :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzie kupujesz kosmetyki z NYX'a ? Są gdzieś dostępne stacjonarnie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te pomadkę kupowałam akurat przez internet. Na mintishop.pl ale są dostępne w perfumerii Douglas :-)

      Usuń
  15. Kolor tej pomadki baaaardzo teraz modny :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj. Mogłabyś poklikać w linki pod zdjęciami i w baner? Bardzo mi na tym zależy http://mysterious-natalia.blogspot.com/2016/06/43.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Kosmetyki z NYX są cudowne :) Świetny blog, obserwuję!

    >flawless-baby.blogspot.com<

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja nic nie miałam z tych kosmetyków, jedynie pomadki z NYX, który bardzo wysuszały mi usta. Ja również mam wesele tyle, że w lipcu :) Udanej zabawy Ci życzę na imprezach, bo sporo Ci się ich nazbierało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również życzę udanej zabawy do samego rana! :) Bardzo dziękuję!

      Usuń
  19. Fajni ulubieńcy ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam żadnego produktu, ale wyglądają bardzo
    ciekawie, może się w nie zaopatrzę ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. kolor pomadki bardzo mi się podoba :3 tak samo jak i jego właściwości :)
    co do eyeliera to chciałabym potrafić takie obsługiwać :P choć mam z innej firmy to z taką samą końcówką i rzadko udaje mi się zrobić idealną kreskę :P
    pomadka do brwi? :O to dla mnie nowość :)
    ciekawi ulubieńcy :3
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :*
Zapraszam do obserwowania :)