środa, 7 września 2016

Ulubieńcy wakacyjni :)


Hej,

Na wstępie chciałabym oznajmić, że wybiło 16 tys. wyświetleń. Jestem taka dumna! I do tego 42 osoby obserwują mojego bloga! Świetnie! Bardzo serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze, wizyty i obserwację. Każde z nich cieszą mnie ogromnie! Aż chcę się dodawać kolejne posty!

Więc mamy już wrzesień. Nie mogę w to uwierzyć... Czy Wy też uważacie, że w tym roku nie było lata? Co się z tą pogodą dzieje. Miałam 2 tygodnie urlopu pod początek sierpnia i miałam w tym czasie 2 cieplejsze dni... Reszta urlopu to deszcz i zimno. Tragedia. Nawet się zbytnio nie opaliłam...

Jak Wam minął urlop/wakacje? Mam nadzieję, że jesteście wypoczęci i gotowi do działania!

Dzisiaj ulubieńcy lipca i sierpnia (w tych miesiącach używałam zazwyczaj tych samych produktów). Nie ma tu zbyt ciekawych produktów.

Moim ulubieńcem w tych miesiącach był korektor kryjąco-rozświetlający firmy Eveline w kolorze 04 i 06. 6 idealnie zakrywała niedoskonałości a 04 rozświetlała okolice pod oczami :) Aplikator zakończony gąbeczka, czyli nic specjalnego. I to było moje malowanie zwłaszcza w sierpniu :).



No i tusz do rzęs. Przez przypadek. Moja mama kupiła sobie tusz do rzęs z Eveline. Extension Volume 4D False Definition Long & Curl Mascara czyli tusz wydłużająco - podkręcający. Wypróbowałam go z ciekawości i doznałam szoku. To jest efekt sztucznych rzęs. Są one idealnie rozczesane, wydłużone i podkręcone. I to wszystko za około 11 zł. Kocham ten tusz!



Do tego róż do policzków Sephora Colorful w odcieniu 03 Can`t Stop. Śliczny brzoskwiniowy i delikatny kolor. Dobrze napigmentowany.


Moją ulubioną pomadką ostatnio jest ta z Maybelline w kolorze Chestnut Cream. Kolor nudziakowy, delikatnie błyszczący. Super nawilża i ładnie pachnie. 






Moim pielęgnacyjnym ulubieńcem zdecydowanie był i jest krem nawilżający balans korygująco-ściągający na dzień z Ziaji. Najlepszy krem jaki miałam. Fajnie nawilża przy tym delikatnie matując. Mój numer jeden!



No i w te cieplejsze dni, których było zdecydowanie za mało z pomocą przychodziła mi energetyzująca mgiełka z witaminą C do twarzy z The Body Shop. Jej zadaniem było przede wszystkim odświeżenie oraz wygładzenie cery. Do tego super cytrusowy zapach. Pomagała i koiła skórę twarzy natychmiastowo. :)


I to wszystko. :) 

Jeszcze raz dziękuję za wszystkie obserwacje i komentarze. Bardzo mi miło :)

11 komentarzy:

  1. O kosmetycznych ulubieńcach mam dopiero zamiar napisać, ale zaliczam od nich matową pomadkę z Kobo :)
    Co do korektora to wciąż szukam jakiegoś dobrego dla siebie. Może się pokuszę na Twojego ulubieńca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To muszę koniecznie wpaść i przeczytać o tej pomadce bo sama chciałam sobie ją kupić. :)
      A korektor jest lekki i wg mnie bardzo dobrze kryje i do tego jest tani :)

      Usuń
  2. Dobre statystyki! Gratulacje. :) Ale masz fajnego bloga, więc nie ma co się dziwić ;)
    Muszę koniecznie wypróbować produkty z Eveline, bo w niektórych przypadkach są lepsze od tych z wyższej półki. ;)
    Ten róż z Sephory byłby dla mnie świetnym bronzerem ;) Chyba że zdjęcie odrobinę przekłamuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a produkty z Eveline faktycznie mogą zaskoczyć. To jest mój któryś z kolei produkt który pozytywnie mnie zaskoczył :)
      A co do różu to zdjęcie trochę przekłamuje, miałam dość słabe światło i nie rozjaśniłam zdjęcia :) Jeszcze się uczę tego wszystkiego :)

      Usuń
  3. Gratulacje!! :D Tak tak tak tusz z Eveline !! Uwielbiam i kocham <3!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję dokładnie to samo co Ty do tego tuszu :)

      Usuń
  4. Niestety te wakacje szybko zleciały, można powiedzieć, że nie odpoczęłam wogóle.
    Bardzo fajni ulubieńcy ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten sam krem nawilżający z ziaji i jest naprawdę super! A co do korektorów to miałam sobię kupić ten z Eveline ale coś mnie jednak podkusiło na affiniton.
    świetni ulubieńcy.

    Zostaję tu na dłużej, obserwuje :)

    https://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. great post!
    following each other via gfc & g+?
    let me know & have a nice saturday!
    xoxo

    https://la-colorful-passion.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten korektor z Eveline, 6 właśnie i za ciemny jest dla mnie :( Tusz od nich chyba kupię na najbliżej promocji, bo sporo osób je poleca, a sama swego czasu miałam jakiś i byłam bardzo zadowolona ;)
    Zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :*
Zapraszam do obserwowania :)