sobota, 9 lipca 2016

HAUL KOSMETYCZNY - Colourpop,. Douglas, Sephora, Cocolita.pl

Cześć, 

dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami moimi zdobyczami, które zakupiłam w czerwcu. Bardzo się zagalopowałam. Nie wiedziałam kiedy przestać i tym sposobem do wypłaty jeszcze 3 tygodnie a ja już nie mam pieniędzy :P Trudno, ograniczę jedzenie :)

Z racji urodzin mojego narzeczonego, kupiłam mu perfum, który bardzo mi się spodobał. Givenchy Gentelmen Only. Nuty zapachowe:

Zapach drzewny, neo-aromatyczny. 
Nuty głowy: Zielona Mandarynka, Różowy Pieprz, Gałka Muszkatołowa, Liście Brzozy. 
Nuty serca: Paczula, Wetiweria, Drzewo Cedrowe. 
Nuty głębi: Kadzidło, Piżmo

Na początku bardzo intensywny, trochę drażniący zapach, który po chwili jest tak piękny i męski, że nie mogę przestać go wąchać. 



Przy okazji zamówiłam coś dla siebie. Byłam ciekawa korektora Mac ProLongwear. Wybrałam odcień NC20. Kiedy go rozpakowałam byłam w szoku. Pierwsze co pomyślałam to to, że będę go używać jako płynnego bronzera... Ale po wyciśnięciu ulżyło mi. Idealny kolor, delikatnie żółty, idzie nim rozświetlić okolice oka.




Na Cocolita.pl starałam się wybrać tylko to czego potrzebuję. Chociaż wybór mają duży i ciężko jest powstrzymać się od zakupienia czegoś więcej. Paczkę dostałam po 2 dniach od złożenia zamówienia więc bardzo ekspresowo.

Ponieważ w ostatnim poście z moimi zakupami nie zauważyłam, że w przesyłce od Cocolita.pl dostałam inny produkt niż zamawiałam. Chodzi mi o bazę marki Rimmel. Niestety otrzymałam bazę Lasting Finish, która zmniejsza widoczność porów a nie Stay Matte czyli tą matującą. Zorientowałam się dopiero po kilku dniach! Uwierzycie? Więc przy następnej okazji zamówiłam tą, którą chciałam od samego początku. 
Napisałam maila o zaistniałej sytuacji i dodałam, że nie ma potrzeby wymiany produktu. Po prostu kupię ten właściwy przy następnej okazji.
Dostałam w zamian bardzo miłego maila od Cocolita.pl z przeprosinowym kuponem rabatowym. Bardzo miło z ich strony.

Wzięłam gumki Invisibobble Nano w nudziakowym kolorze ponieważ stare już były nie do użycia. Ale nie myślałam, że są aż takie nano. Dobrze, że mam cienkie włosy i udaje mi się je założyć. Ale już na 2 razy nie zawiążę. Żałuję, że nie kupiłam tych tradycyjnych. 

Zakochałam się w gąbce Real Techniques Miracle Complexion Sponge. Więc gdy zobaczyłam na stronie promocję, to nie wahałam się ani przez sekundę. 

Robię sobie przerwę od paznokci żelowych ponieważ zrobiły się strasznie miękkie i łamliwe. Przeszukałam internet i wybrałam Nail Tek Intensive Therapy II. Jest to odżywka ochronna  do cienkich i miękkich paznokci. Trochę wystraszył mnie skład. Odżywka ma w składzie Formaldehyd. Zobaczymy. Dam znać jak się sprawdza.

Wzięłam próbkę pudru bambusowego Ecocera za 4 zł (2.5 g). 



Byłam bardzo zaskoczona gdy otworzyłam paczkę i oprócz próbek dostałam prezent. Nie mogłam się nacieszyć i uwierzyć w to co widzę. Dostałam matową pomadkę marki Sleek kolor BITTERSWEET. Słyszałam wiele pozytywnych opinii na temat tych pomadek i jestem bardzo szczęśliwa, że mogę ją przetestować. Bardzo dziękuję!





Na stronie Sephora.pl 28 czerwca zaczęły się wyprzedaże. I niestety się spóźniłam aż o całą godzinę... Godzinę po otrzymaniu maila większość produktów była wyprzedana. 
Załapałam się tylko na: 
 róż do policzków Sephora Colorful w odcieniu 03 - Can`t Stop; delikatny i uroczy jasny róż, trochę wpadający w brzoskwinię.
 musujący żel pod prysznic i do kąpieli o zapachu kokosowym Sephora; Piękny intensywny zapach kokosa! Ale nie musuje...
-Sephora Bardzo delikatny zmywacz do paznokci - Ekstrakt z białej brzoskwini;
- lakier nails inc.  Perfect Nude w odcieniu Charlotte Street;
 zestaw lakierów Formula X System-to-Go o nazwie Ignite. Są to mini produkty marki Formula X. W zestawie jest cleaner do paznokci, baza, lakier i Top Coat. 



Zawsze byłam ciekawa produktów marki Colourpop. Słyszałam tak dużo dobrego o ich pomadkach, że stwierdziłam, że sama sobie jedną zamówię. Wybrałam pomadkę z serii Lippie Stix Lipstick Matte w odcieniu Peppermint. Kupiłam ją na stronie House of Beauty 





I już wiem, że się w niej zakochałam! Nie jest tak mocno matowa ale daje śliczny satynowo/matowy efekt na ustach.  Nie jest to zastygająca pomadka. Nie daje uczucia skorupy na ustach! Fajnie nawilża usta, nie utrzymuje się zbyt długo ale u mnie mało która pomadka wytrzymuje się dłużej niż 4 godziny.


Co myślicie?

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam gąbeczkę RT :) pomadkę CP miałam ale dla mnie bez szału

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny haul :)



    Mogę liczyć na pomoc po kliknięciu na link, to jest dla mnie ważne
    https://fasionsstyle.blogspot.com/2016/07/brytyjka-sklep-internetowy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja juz musze swoja gabeczke zmienic i mysle ze tym razem poszukam tej scietej. Bardzo duze zamowienie! Szminki sa super, mat i sliczny kolor to jest to :) trzymam kciuki zeby prezent perfum sie spodobal bo prezentuje sie super! Pasuje Ci ten delikatny kolor, buziaki!

    http://caiawichowska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię kupować na cocolita.pl, też wydałam tam swoje ostatnie pieniądze. :( Uwielbiam ten sklep, nie można tam kupić tylko jednej rzeczy. Z jednej strony dobrze, a z drugiej - portfel płacze...
    ___________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna pomadka ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale extra nowości, ja jak zwykle wyprzedaż w Sephorze przegapiłam ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. No no, ładnie poszalałaś!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomadka ze Sleeka wygląda kusząco ! :)
    Zapraszam do obserwowania
    jagglam.blogspot.com
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :*
Zapraszam do obserwowania :)