wtorek, 22 listopada 2016

Zamówienie Cocolita.pl


Cześć.

W lipcu tego roku zrezygnowałam z paznokci żelowych. Nosiłam je przez ponad półtora roku. Ale trochę zaczęło mi przeszkadzać, że przez 4 tygodnie miałam ten sam kolor, że odrost był ogromy i wyglądał nieestetycznie. Do tego po jakimś czasie z żelami miałam bardzo zniszczoną płytkę i często zdarzało się tak, że po prostu mi się łamały. 
Odbudowa płytki zajęła mi dużo czasu. Ponad 3 miesiące. W tej chwili nie jest źle, paznokcie nadal się rozdwajają ale są już dużo twardsze. Po zdjęciu żeli były jak kartka papieru, wyginały się w każdą stronę. Niestety nadal są bardzo krótkie. Gdy tylko są trochę dłuższe to zaraz się łamią. 

Jeżeli macie jakiś dobry sposób na twarde i długie paznokcie to śmiało piszcie! :)

Ale nie o tym dzisiaj :) Tzn o tym ale nie o tym :P

Zdecydowałam się, że będę samodzielnie wykonywać manicure hybrydowy. Zrobiłam rozeznanie, co i jak. Jaką lampę wybrać, co jest potrzebne, jakiej marki lakiery będą najlepsze. Lampę zamówiłam ale jeszcze do mnie nie doszła, wszystkie akcesoria już mam (zamówiłam je na Allegro u przypadkowego sprzedawcy) no i lakiery. 

Po długich poszukiwaniach zdecydowałam się na markę Semilac. Było bardzo dużo pozytywnych opinii na temat ich lakierów. 
Dużym zaufaniem darzę drogerię internetową Cocolita.pl Zawsze paczki przychodzą szybko, wszystko jest starannie zapakowane. Paczka została wysłana tego samego dnia po zaksięgowaniu wpłaty i już następnego dnia była u mnie.
Wybierałam tylko to co było mi potrzebne. 



SEMILAC BAZA/TOP 2 IN 1 DO LAKIERU HYBRYDOWEGO - ten lakier można stosować zarówno jako bazę jak i top. Zobaczę jak się sprawdzi.


SEMILAC TOP NO WIPE DO LAKIERU HYBRYDOWEGO 7ML - ten top nie wymaga przemywania cleanerem warstwy dyspersyjnej po utwardzeniu. No i idealnie nadaje się przy efekcie lustra. Zwykłym topem ten efekt podobno nie wychodzi.


SEMILAC LAKIER HYBRYDOWY 005 BERRY NUDE 7ML - przepiękny kolor zaliczający się do nudziaków, bardzo elegancki.


SEMILAC LAKIER HYBRYDOWY 077 BROWN BLACK 7ML - czarny wchodzący w chłodny brąz z odrobiną fioletu. 


SEMILAC LAKIER HYBRYDOWY 135 FRAPPE 7ML - prawdziwy nudziak, który posiada zarówno tony różowe jak i beżowe.



SEMILAC LAKIER HYBRYDOWY 165 BOYFRIEND JEANS elegancki odcień niebieskiego z domieszką szarości.



SEMILAC OLIWKA DO MANICURE - KOKOSOWA 12 ML - do pielęgnacji skórek zaraz po skończonym manicure hybrydowym.



INDIGO METAL MANIX EFEKT LUSTRA SILVER - pyłek, który po nałożeniu daje przepiękny efekt lustra.


Oczywiści drogeria dba o swoich stałych klientów, dostałam 2 prezenty. Przepiękną matową pomadkę ze Sleeka Matte Me w odcieniu Birthday Suit oraz glinkę zieloną marki Mokosh - jest to glinka w formie sypkiej do samodzielnego wykonania maski. Bardzo dziękuję!







Lampę typu CCFL zamówiłam na stronie Aliexpress.com i jeszcze nie doszła, minęły 4 tygodnie i zaczynam się trochę denerwować :) 

Czy chcielibyście żebym dodała post o manicure hybrydowym? 
Jak się go wykonuje, jak mi poszło za pierwszym razem?

Dodam, że jestem kompletnym beztalenciem jeżeli chodzi o malowanie paznokci. :) Więc trochę się obawiam, ale zobaczymy.

21 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie zobaczę takiego posta :) Piękne kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne rzeczy *_*

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z zamówieniami na Ali czeka się do 2 miesięcy, więc dopiero połowa czekania za tobą. Jeśli nie dojdzie na czas to wtedy też nie należy się martwić, bo po kilku dniach przychodzi ;)
    Faje te lakiery, ja też nie umiem sobie malować paznokci... Również chciałam kupić sobie zestaw do hybryd, ale moje paznokcie źle zareagowały na hybrydę i boję się wydać kasę na marne... Na święta może zrobię podejście nr 2 i zobaczę wtedy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiałam już wcześniej na Ali i czekałam max miesiąc ale widocznie miałam szczęście :) trudno, poczekam :D
      Mi kosmetyczka na żele nakładała hybrydę z Semilaca i było wszystko ok. Ale słyszałam, że u niektórych dziewczyn występowała jakaś reakcja alergiczna.

      Usuń
  4. też cały czas myślę nad zakupem zestawu. moze poproszę na gwiazdkę o niego :) ale na pewno nie Semilac, bo niestety nie trzyma mi się na paznokciu. chyba zdecyduję się na Neonail :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zastanawiałam się czy kupić Semilac czy Neonail. Padło na Semilac ze względu na większy wybór kolorów. :)
      Ale polecam kupować w zestawie, kupowanie wszystkiego osobno wychodzi drogo. :(

      Usuń
  5. Świetne kolory lakierów wybrałaś i chętnie zobaczę jak wyjdą;) Oby lampa doszła jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, już się nie mogę doczekać tej lampy!

      Usuń
  6. Nie denerwuj się, moja kumpela często tam coś zamawia i zdarza się, że czeka prawie dwa miesiące na paczkę... Świetne kolory, czekam zatem na post :)

    OdpowiedzUsuń
  7. inside and out. there are numerous exclusive causes of vitiligo however even the experts do still no longer understand the actual http://musclegainfast.com/operalux-anti-aging-cream/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolory lakierów!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Do 25.12 trwa także grupowe rozdanie na moim blogu: http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2016/12/swiateczne-rozdanie-wygraj-jeden-z-5.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham kolory od semilaca :) i ten pyłek takze jesy super! Moja siostra robi mi hybrydy i razem zawsze wybieramy kolory lakierow i inne akcesoria. Mi sie najlepiej zapuszcza paznokcie gdy mam na nich hybryde poniewaz nie łamią mi sie wtedy i nie piłuje ich ciagle. Mozna takze nie nosic hybrydy i jesc odżywcze produkty, kremować dłonie i nalozyc na zadbane paznokcie odżywkę jakas :) buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w tym kolorze Frappe! Chociaż ten niebieski też jest cudowny.

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. CUDOWNE KOLORKI! ( ;
    Ja z chęcią dowiem się jak bez najmniejszego uszkodzenia pozbyć się hybrydy.
    zapraszam: http://fancycares.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. CUDOWNE KOLORKI! ( ;
    Ja z chęcią dowiem się jak bez najmniejszego uszkodzenia pozbyć się hybrydy.
    zapraszam: http://fancycares.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Z hybrydami wystaryowałam na studniówkę, po tym wydarzeniu zaraz zamówiłam własny zestaw, obecnie mam go od tygodnia, za mną pierwsza, własna hybryda i już się zakochałam w tym rodzaju robienia paznokci, kolorki od smilaca są obłędne 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  14. Semilac hybrydy ma najlepsze na rynku i to jest fakt.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :*
Zapraszam do obserwowania :)