sobota, 27 lutego 2016

OPENBOX Mintishop.pl



Hej :)

Tak jak w tytule. OPENBOX z Mintishop.pl.
Ja osobiści uwielbiam przeglądać takie posty i oglądać filmiki na youtube.pl gdzie dziewczyny pokazują co sobie fajnego zamówiły. Jest to okazja do poznania drogerii czy też sklepu internetowego.

Było to moje 2 zamówienie w tym sklepie internetowym.
Mają tak ogromny wybór, od produktów do ciała i twarzy, kąpieli, świeczek po makijaż i akcesoria :).
Zamówienie złożyłam w piątek 19 lutego. Paczka była już u mnie w środę 24 lutego. Sama realizacja zamówienia trwała 1 dzień (bardzo ekspresowo!). Wybrałam opcję odbioru paczki w punkcie Poczty Polskiej. I tak paczka została wysłana 23 lutego a już 24 była na miejscu!

Paczka była zapakowana w karton, porządnie zaklejona piękną taśmą z logiem sklepu. Po otwarciu zobaczyłam przepiękną torebkę z logiem sklepu. Śliczna! Wszystkie zamówione rzeczy owinięte były folią bąbelkową, żeby nic się nie zniszczyło w transporcie.




Zamówiłam aż 8 rzeczy. W tym jedną o której marzyłam od jakiegoś czasu :)
Pierwszą rzeczą są kultowe gumki Invisibobble w kolorze LETTER FROM GREY. W opakowaniu znajdują się 3 szt. Cena – 13,99 zł.

Dużo osób poleca suchy szampon z Batiste. Wzięłam ten o zapachu ORIENTAL. Pojemność 200 ml. Cena – 14,99 zł.

Kolejną rzeczą jest świeczka z Yankee Candle o zapachu Shea Butter. Zamówiłam tą małą, 50 g. Cena – 9,00 zł.

Przy okazji wzięłam dwie pomadki z GR Matte Crayon Lipstick. Numer 13 i 15. Cena za szt. 11,90 zł.

Byłam ciekawa produktów marki Freedom. Więc wybrałam pomadę do brwi w odcieniu Taupe. Cena – 24,90 zł.

Spodobał mi się róż do policzków ze Sleeka w odcieniu ROSE GOLD. Cena 22,99 zł.



No i na koniec perełka.
Chodzi mi o paletkę marki Zoeva En Taupe. Przepiękne, mocno napigmentowane kolory. Cena – 73,90 zł. 


Jestem zadowolona z zakupów na Mintishop.pl i na pewno jeszcze nie raz zrobię tam zakupy :)
A Wy robiłyście zamówienie w Mintishop?

Jeżeli chcecie recenzję tych produktów to dajcie znać. :)

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zakupy. Często kupuję w Mintishopie. Jestem bardzo ciekawa tej paletki z Zoevy, bo słyszałam o niej różne opinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się nie zawiodę na tej paletce :)

      Usuń
    2. pierwszy raz słyszę o tej stronie :) muszę koniecznie na nią zaglądnąć :)

      Usuń
    3. Strona super, mają duży wybór :-)

      Usuń
  2. paletka wygląda rewelacyjnie, wszystkie odcienie ma super dobrane, interesująca jest tez pomada do brwi, wygląda na dobrej jakości, a właśnie w kolorze brązu by mi się przydała.

    blog minimalissmo

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh amazing products, i want to try all <3
    Would you like to follow each other on GFC?? Let me know in my blog
    xx
    http://rockmyboots.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że miałaś udane zakupy. Teraz czekam na recenzje! Zwłaszcza Zoevy i pomady do brwi ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :*
Zapraszam do obserwowania :)