piątek, 24 czerwca 2016

ZOEVA En Taupe





Hej, 

dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami moją opinią, odczuciami dotyczącymi palety marki ZOEVA En Taupe. Zakupiłam ją kilka miesięcy temu. 

Zoeva to niemiecka marka, posiadająca w swojej ofercie wspaniałe profesjonalne pędzle! Ale posiadają również kosmetyki, m. in. cienie do powiek, róże, bronzery, szminki, kredki do oczu. Zdecydowałam się na zakup tej palety ze względu na pozytywne opinie, cenę oraz wspaniałe kolory.

Pudełko wykonane jest ze ogromną starannością, z tektury. Zamykane na magnes zapobiega otwarciu się palety i narobieniu szkód. Pięknie zdobiona, mieniąca się.

W palecie znajduje się 10 cieni. Są tam zarówno cienie perłowe - 6 szt jak i matowe - 4 szt. :)





Jest to 10 mocno napigmentowanych cieni. Blendują się niesamowicie łatwo, długo utrzymują się na powiece (nawet bez bazy), nie zbierają się w załamaniach. Ja używam jej do makijażu dziennego. Ale można dzięki niej stworzyć piękny wieczorowy makijaż. 

Uważam, że jak za tą cenę to cienie są niesamowite! Cena ok. 90 zł. (dostępna m.in. na stronie Mintishop.pl kiedy kupowałam ją w lutym tego roku płaciłam za nią coś koło 70 zł!)

Myślę, że nic więcej nie trzeba dodawać. 

Jedyne do czego mogłabym się przyczepić i ująć z pół gwiazdki to brak lusterka i przydałby się jeden ciemniejszy cień, np. czarny. I wtedy nie potrzebna byłaby żadna inna paleta. Ale to tylko takie małe szczegóły, które nie przeszkadzają ale mogłyby sprawić, że ta paleta byłaby jeszcze lepsza.

No i jeszcze ten 2 cień u góry, który wygląda na kolor różowy ze złotymi drobinkami na powiece wygląda inaczej niż w rzeczywistości, bardziej wpada w złoty kolor. Na początku było mi trochę przykro ale teraz jest to mój ulubiony cień i chyba jako jedyny ma bardziej kremową konsystencje.




A Wy co myślicie o tej palecie? 

14 komentarzy:

  1. Nie mam tej palety, ale wiele dobrego słyszałam o Zoeva. Chociaż cena nadal mnie odrzuca - 90 zł to jak na mój portfel nadal za dużo. Kupiłam za to paletę z Makeup Revolution za jakieś 20 zł i jestem mega zadowolona, bo są dobrze napigmentowane i - przede wszystkim - matowe. Ale kolory w Twojej palecie są przepiękne! Może kiedyś ją kupię. ;)
    __________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak 90 zł to dość dużo. Ja kupiłam ją jeszcze w niższej cenie - prawie o 20 zł mniej wiec jeszcze nie tak źle. Ale też mam paletkę Makeup Revolution Iconic i jest świetna! :)

      Usuń
  2. nie znam tej firmy, ale ciesze się, że mogłam się czegoś nowego dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie słyszałam tej firmie, ale kolorystycznie paletka jest cudowna. Niestety w mojej kolekcji mam jedynie tańsze paletki cieni, ale nie są tak trwałe jak tej Twojej. Zdarza się, że pomaluję się, wyjdę na miasto i wracam już bez makijażu na górnej powiece ;)
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie ma takich cieni które byłyby tanie i trwałe. Chociaż słyszałam, że cienie z MUA są bardzo dobrej jakości :) a paletki z tej firmy kosztują coś koło 20 zł.

      Usuń
  4. Słyszałam o tej palecie :)
    Uważam, że opłaca się ją kupić bo starczy na dłuższy okres czasu :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda nie używałam jej codziennie, ale od kiedy mam tą paletkę (jakieś 4 miesiące) namiętnie używam tego 2 cienia z pierwszego rzędu i nie widać zużycia :) mam nadzieję, że będzie mi służyć jeszcze długo :)

      Usuń
  5. Dla mnie te cienie mogłyby być bardziej matowe i dla mnie byłyby idealne! :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą paletkę kupiłam z myślą o tych perłowych cieniach, chociaż moją miłością są cienie matowe. Ale zawsze przyda się w kolekcji parę takich odcieni perłowych :)

      Usuń
  6. Paletka posiada zjawiskowe kolory :)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne są te kolory :) uwiebiam paletki Zoevy:)
    pozdrawiam:)

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne kolorki ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszę o tej palecie chyba pierwszy raz, albo nigdy wcześniej nie zwróciłam uwagi na tą nazwę. Nie lubię się z perłowymi cieniami, ale paleta piękna!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam nigdy o tej paletce ;) Muszę ją wypróbować, ale widzę, że genialne kolory <3
    http://dziewczynazakierownica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :*
Zapraszam do obserwowania :)