czwartek, 18 lutego 2016

GOLDEN ROSE MATTE CRAYON LIPSTICK


Cześć ;)

Zawsze podczas wypadów na zakupy nie mogę się powstrzymać i zatrzymuję się przy stoisku Golden Rose. Uwielbiam ich pomadki, kredki i cienie (innych produktów nie miałam okazji testować – ale wszystko przede mną!) Jakość tych pomadek jest naprawdę dobra a cena jeszcze lepsza!
No i w ten weekend było tak samo. Z okazji walentynek wybraliśmy się na wycieczkę po centrach handlowych :) No i przypadkiem przechodziliśmy koło stanowiska GR. ;)Od jakiegoś czasu chciałam kupić sobie tą matową pomadkę w kredce z GR. Zwłaszcza, że wszyscy się tak nią zachwycali. Zdecydowałam się na kolor nr 10.
Cena – 11,90 zł.






Pomadka dość długo utrzymuje się na ustach. Ma piękny odcień ciemnego różu. Przede wszystkim nawilża i ma bardzo dobre krycie!




Pokochałam ją! I wiem, że zdecyduję się na inne kolory – nr 2, 13, 15. Są piękne!

6 komentarzy:

  1. Mam kilka kolorów tych kredek, lubię je :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam 10 i 08 :) 10 jest moim must have na co dzień, ma piękny kolor, który przypomina nieco osławioną Dusty Rose z ABH. 08 to jeden z piękniejszych kolorów, jakie miałam, taki winny kolor, wpada delikatnie w fioletowe tony. Na pewno sprawię sobie jeszcze jakieś kolory.

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :) Zostawiam obserwację na dobry początek ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojj już dawno miałam zamiar kupić właśnie ten kolorek z tych pomadek i dobrze, że mi o tym przypomniałaś :)
    W wolnej chwili zapraszam :)
    http://wkacikuurodowym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :*
Zapraszam do obserwowania :)