środa, 17 lutego 2016

Marc Jacobs Beauty Genius Gel


Hej, hej Kochani!



Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją podkładu, który jak do tej pory stoi u mnie na pierwszym miejscu a mianowicie Marc Jacobs Beauty Genius Gel w odcieniu 22 Bisque Light

Zakupiłam go w Sephorze, cena tego podkładu wynosi 189,00 zł ale przy 20% zniżce możecie go kupić za 150,00 zł.

 

Jak zapewnia producent jest to rewolucyjny, długotrwały podkład w żelu, który pobudza skórę, przywraca jej naturalny blask i świetlistość. Nawilża i odbija światło redukując widoczność zmarszczek i niedoskonałości.

Skład:
Buoyancy GelTM Technology: efekt naturalnej skóry, który podkreśla piękno cery. 

Ekstrakt multiwitaminowy i Lipo-Dipeptide: dla intensywnego nawilżenia. 

Soft Focus Powder: odbija światło. 

Pigmenty: przylegają do skóry zapewniając doskonałą i równomierną aplikację.


Ma krycie naturalne do średniego (łatwo można je budować), intrygującą konsystencję i piękny zapach.

Używałam go w okresie wiosny-lata gdzie o dziwo moja cera nie wymagała jakiegoś dużego krycia i był dla mnie idealny. Nie obciążał mojej skóry i nie zatykał porów. Moja skóra wyglądała bardzo promiennie i świeżo. Nakładałam go gąbeczką typu beauty blender.
Bez problemu utrzymywał się 8 godzin, nie ścierał się. Jedyną rzeczą do której mogłabym się doczepić było to, że moja strefa T bardzo się świeciła ale w okresie letnim jest to u mnie normalne.

Miałam go przez około 6 miesięcy i używałam go codziennie więc był według mnie bardzo wydajny.

Idealnie nadaje się dla osób z niewielkimi niedoskonałościami. Osobom z większymi problemami skórnymi może nie przypaść do gustu.

Gorąco polecam!






No i nawet znalazłam zdjęcie z tym podkładem w roli głównej. Niezbyt normalnie na nim wyglądam ale trudno :P Minimalizm :P Makijaż do pracy, chyba się wtedy do końca nie wyrobiłam :P



A ja będę dalej szukać idealnego podkładu!

Całuję :*


2 komentarze:

  1. hmm bardzo mnie zaciekawiłaś tą recenzją :) chętnie przejdę się do Sephory zobaczyć jak on wygląda z bliska ;)
    Jesteś piękną kobietą i masz extra kształt brwi :)
    Jeśli masz w nich jakieś "ubytki" tak jak pisałaś to odżywka może Ci się rewelacyjnie sprawdzić :)

    Buziaczek :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić myjnia fryzjerska . Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :*
Zapraszam do obserwowania :)