piątek, 19 lutego 2016

Makeup Revolution ICONIC 3



Brakowało w mojej kolekcji cieni perłowych. A nie chciałam wydawać WTEDY ponad 100,00 zł na paletkę, której nie wykorzystam w 100%. Bo wiadomo, nie zawsze z palety 10 czy tam 12 cieni przypasują nam wszystkie.
Zdecydowałam się na paletkę z firmy Makeup Revolution ICONIC 3. Kupiłam ją na stronie http://mintishop.pl/. Były to moje pierwsze zakupy w tym sklepie i jestem bardzo zadowolona. Ceny przyjemne i ekspresowa wysyłka. 
A za paletkę zapłaciłam 19,90 zł. Bardzo fajna cena ;)

Jest to paleta w której znajduje się 12 cieni.

Zapewnienia producenta:
„Zestaw zawiera 12 mocno napigmentowanych cieni do powiek, przy pomocy których wyczarujesz niepowtarzalny makijaż. Paleta zawiera cienie matowe, satynowe oraz perłowe.
Do zestawu dołączona została wygodna pacynka do nakładania cieni.”

Bardzo polubiłam się z tą paletką pomimo tego, że jeden cień który najbardziej mi się spodobał jest bardzo słabo napigmentowany i prawie go nie widać. No i cienie perłowe bardzo się osypują. Dlatego polecam najpierw wykonać makijaż oczu i dopiero później całą resztę.
No i szkoda, że nie ma lusterka :)
Ale kolory są przepiękne, dzięki tej paletce można wykonać zarówno makijaż dzienny jak i wieczorowy. 







Za taką cenę myślę, że warto.

4 komentarze:

  1. Bardzo mi miło! Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog, ciekawy post ;) wypróbuj równiez paletki z freedom: pro shade& brighten stunning rose kit :)
    zapraszam na swojego nowego bloga i pozdrawiam :)
    darkraspberrystyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie zamówiłam sobie pomadę do brwi marki freedom :) bardzo jestem ciekawa jakości produktów tej marki.

      Usuń
  3. Zawsze byłam ciekawa jak mogą wyglądać makijaże tej paletki. Zawsze stawiam na brązy, więc może przestawić się w końcu na inne :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :*
Zapraszam do obserwowania :)