niedziela, 21 lutego 2016

Matujący puder kompaktowy 8h SEPHORA




Dzisiaj postanowiłam, że opowiem Wam parę słów na temat produktu marki Sephora. W swojej ofercie mają w tej chwili 3 rodzaje pudrów. Ja zdecydowałam się na matujący puder kompaktowy. Jest to moje 2 opakowanie - odcień najjaśniejszy light 20 i jestem z niego zadowolona. 

Producent zapewnia, że puder ten:
  • matuje i absorbuje nadmiar sebum sprawiając, że cera się nie błyszczy
  • wyrównuje koloryt, tuszuje niedoskonałości, kryje oznaki zmęczenia, zmniejsza widoczność porów, sprawia, że cera ma nieskazitelny wygląd
Moim zdaniem puder spełnia swoje zadanie. Po pierwsze matuje, bez problemu utrzymuje się na twarzy 8 godzin w pracy, nie błyszczy się. Fajnie wyrównuje koloryt ale na pewno nie nadaje się do utrwalenia korektora pod oczami! Strasznie podkreśla cienie i worki (w moim przypadku) Potwierdzam też, że zmniejsza widoczność porów :). 
Niestety kolor najjaśniejszy nie jest wcale taki jasny. Bladziochom się nie spodoba ;)

Cena jest w miarę ok - 55,00 zł. Chociaż są pudry tańsze, które na pewno sprawują się lepiej :P na przykład puder ryżowy z Paese.  



Na zdjęciu widać zużycie no a mam go już jakieś pół roku z tym, że nie używam go codziennie. Pewnie zdecyduję się na jeszcze jedno opakowanie :)

Pozdrawiam! :*

2 komentarze:

  1. Z pudrów prasowanych bardzo polecam Ci pudry marki Melkior :) Naprawdę są dla mnie rewelacyjne, pracuję na nich :)
    a z marki Sephora uwielbiam ich kredki Jumbo- są nie do zdarcia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka Sephora ma fajne produkty a ceny są tylko trochę wyższe niż produkty marek drogeryjnych. A jakość jest naprawdę dobra!

      Usuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :*
Zapraszam do obserwowania :)